Choosing a marketing strategy begins with market research. Its task is to determine the capacity of the market, main competitors, the segments in which they operate, consumer preferences.
There are several methods for studying the market: expert assessments, interviews, questionnaires, collection of open statistics, and others. The choice of research method depends on your goals and objectives.
Usually the study takes place in two stages:
- Preparatory, which includes the choice of methods, the development of questionnaires, coordination with the customer.
- Field when data collection begins. Data is collected both online and in person through interviewers (depending on the tasks).
The result of the study is a report. With it, you can draw conclusions about the attractiveness of the market, choose free segments, or refuse to enter this market
Choosing a marketing strategy begins with market research. Its task is to determine the capacity of the market, main competitors, the segments in which they operate, consumer preferences.
There are several methods for studying the market: expert assessments, interviews, questionnaires, collection of open statistics, and others. The choice of research method depends on your goals and objectives.
Usually the study takes place in two stages:
- Preparatory, which includes the choice of methods, the development of questionnaires, coordination with the customer. The result of the study is a report. With it, you can draw conclusions about the attractiveness of the market, choose free segments, or refuse to enter this market.
- Field when data collection begins. Data is collected both online and in person through interviewers (depending on the tasks).
Мы поддерживаем следующие варианты оплаты рекламы:
На расчетный счет по договору
Банковский перевод через мобильный банк для физических лиц (по договору оферты).
Запуск рекламы осуществляется после 100% предоплаты.
Счет автоматически выставляется в личном кабинете после подтверждения заказа продавцом.
В случае несвоевременной оплаты, график выхода рекламы может сдвинуться.
Если у вас возникли вопросы по оплате позвоните по бесплатному номеру +7 800 600 34 53
Продавец предоставляет отчет о выходе рекламы после завершения рекламной кампании.
Если реклама не вышла по вине продавца - продавец компенсирует выход рекламы по согласованию с заказчиком.
Продавец оставляет за собой право изменять описание продукта, его стоимость и характеристики без
предварительного уведомления cheapmedia.ru. Предложение по продаже рекламного продукта действительно
в течение срока наличия этого продукта у селлера.